2012. augusztus 16., csütörtök

lánybúcsús apróságok

Lánybúcsú szervezésben eddig még nem volt részem, de most már ezt is kipipálhatom. Múlt hétvégén volt a szuper buli, amire néhány kreatív aprósággal készültem. Pl. ezzel a üveggel, ami azt méri, hogy milyen okból is akar házasodni az ember lánya. Az üveget teletöltöttünk pezsgővel, és ha a menyasszony rosszul teljesítette vmelyik feladatot, akkor ebből kellett innia (ha jól, akkor is).

A végére az derült ki, hogy a mi Menyasszonyunk igaz szerelemből megy férjhez! Természetesen!

A Menyasszony kapott tőlünk egy pólót, magunknak meg készítettem egy hasonló színű kis kitűzőt. Semmi extra, a selyemszalagot az egyik szélén végigvarrva behúztam, középre gombot varrtam, biztostű és már kész is volt a kis kokárda.


Azon gondolkodom, hogy hogyan lehetne vmi díszt készíteni a kitűzőkből. Esetleg egy hungarocell gömbre fel lehetne tűzni az összeset, és így fellógatva lehetne belőle vmi szobadísz-szerűség. Vagy...... Akinek van más ötlete az írja meg, légyszi! Köszi!
Icának és Istvánnak ezúton is sok-sok boldogságot kívánok!

A TDT naptárból elkészült a júliusom. Mivel a minta amerikai, ennek megfelelően a július a nemzeti ünnepükről szól. Üde kékség és csillámló tűzijáték. Nagyon ámerikás, de most ez a kedvencem. Hímezni is jó volt, semmi bonyolult öltés nem volt benne, ezért is lettem kész vele röpke egy hét alatt. 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése