2012. augusztus 7., kedd

Hundertwasser tálka

A MBY-s kerámiafestő tanfolyamon Spanyolo. és Portugália után Bécsbe mentünk szomszédolni, ezúttal Hundertwasser volt a téma. Ez a kis tálka készült, amit tegnap este fel is avattam, kiváló habarást csináltam benne a lencsefőzelékhez. Uppsz, ha ez így megy, még a végén megszeretem a főzést és az evést. Íme....








Ja, és a legjobb az ebben az egészben, hogy egyre több ismerősöm megy festeni. A múltkor is nézegetem a pulton az elkészült kerámiákat, és kiderül az egyikről, hogy a barátnőm készítette; éppen festem a müzlistálkámat, amikor egyszer csak ismerős hangot hallok, hát egy másik kedves ismerős jött az elkészült művéért; sétálok haza a festésből, szembejön a másik barátnőm, aki szintén megy átvenni az alkotását :-))))) Imádom!!!!

2 megjegyzés:

  1. Szia Marcsi!
    Elég vegyes az érdeklődési köröd, tetszik hogy ilyen sok rétű vagy!
    Mai naptól érdeklődve figyelem a bejegyzéseidet.
    Ha kedved van hozzá látogass meg és legyél nálam tag, akkor te is figyelheted a munkámat! Én gobelinezek.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! Benézek én is Hozzád.

    VálaszTörlés