2012. július 31., kedd

keresztszemes kiállítás

Ez most az idegen tollakkal ékeskedő szarka hozzászólása lesz lévén, hogy megnéztem a szokásos keresztszemes kiállítást a Camponaban, és jól körbefotóztam a műveket. Mivel a Mucha sorozatom egyetlen elkészült darabja még mindig várja a keretezést, az újabb darab pedig még mindig nem bírt elkészülni, így néhány kisebb munkámmal neveztem. Persze ezek elbújhatnak az elképesztően profi, speciális öltésekkel teli, gyöngyökkel hímzett csodák mellett. Látva ezeket a gyönyörűségeket, újra kedvet kaptam a hímzéshez, amit a kerámiázás miatt mostanában kicsit elhanyagoltam. Össze is állt egy jó hosszú lista az elkészítendő mintákból, ami egyre csak bővül, és kb. nyugdíjas koromig tartó elfoglaltságot biztosít. Úgyhogy, ha valakinek van egy Hermione Granger-féle időnyerője, igazán elküldhetné.
Ízelítőül néhány kép, először a helyezettek:

Ahogy látom az egyik kulcs a helyezéshez a tükröződésmentes üveg volt, ami tényleg rengeteget javít az összhatáson. A II. helyezett kép vmi olyan sűrű szövésű vászonra volt varrva, hogy elképzelni nem tudom, hogy varrta ezt ki a készítője, és mennyi idő alatt. Gyönyörű mind a három.

Alfons Mucha képei továbbra is nagyon népszerűek. Ugyanebből a sorozatból elkészítettem már én is egyet, egy másik éppen készülget és további kettő még várja, hogy sorra kerüljön.



Aztán itt van még Charlotte a Heritage Craft-tól, ő is régóta szerepel a tervek listáján:

Nora Corbett: Lilac mintáját is elkészítem majd egyszer:
 Kicsit közelebbről is, a hölgyike haja és ruhája telis-tele van gyöngyökkel, szárnya pedig csillogó fémszálakkal.
Azért az én párnáim is ott vannak:


Még több fotó itt. Gratulálok az összes böködőnek, jó volt nézegetni a műveket!!!! Októberben pedig kötés-horgolás kiállítás ugyanitt. Dóriiiiiii!!!!!!!!!!!!

5 megjegyzés:

  1. Jaj de jó, hogy gondoltál rám, de messze vagyok én még ettől. :)

    VálaszTörlés
  2. Messze???? Bármelyik horgolásodnak ott a helye!

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    A pávatollas párnád egyszerűen csúcs!:)A sűrű szövésű anyagot illetően,nekem már nem is olyan sűrű,megszoktam.Általában erre varrok,festem is ha épp kell.Nem tudom meddig varrtam a képet,talán egy hónap... :)
    puszi

    VálaszTörlés
  4. Akkor Te készítetted ezt a szépséget! És egy hónap alatt... őrületes! Gratulálok még egyszer! Bőven van hova fejlődnöm :-)

    VálaszTörlés