2012. február 15., szerda

decoupage még ééés........

A múltkorról maradtak hozzávalók a festéshez, antikoláshoz, úgyhogy sürgősen vennem kellett némi faárut, hogy elhasználjam a maradékokat, és mivel a mhelyi íróasztalomon már régóta szerettem volna egy kis rendet látni, valamint az unalmas műanyag tolltartómat lecserélni, ezért ollót és ecsetet ragadtam. A technika ugyanaz volt, mint itt: http://marcsidolgai.blogspot.com/2011/09/kreativ-hetvege.html Az eredmény pedig:
ez az asztali tolltartó:


Meg ez a dobozka, amiben jól elférnek a mindenféle irodai lomok:


A papírzsebkendők is megérdemlik, hogy ne rusnya műanyag zacskóban legyenek, hanem ebben a szép "lakásban":


Rend. Rend. Rend. Végre.



És még egy kis apróság azoknak, akiknek kesztyűben is fázik a keze.... Mivel a jó idő nálam + 30 foknál kezdődik, az októbertől áprilisig tartó időszak mindig nagy kihívás (ami meg ma volt Pesten....agyrém....) Viszont egyik kedves barátnőm jóvoltából megtudtam, mi az ami sokat könnyíthet a helyzetemen. Lehet találgatni....... zsebmelegítő!!!! A dolog roppant egyszerű, hasonló mint gyerekkoromban a babzsák volt az oviban. Itt rizst töltök egy kis filczsákba (illetve kettőbe), a száját levarrom, indulás előtt a mikroban megmelegítem, be a zsebekbe, és szuperül fűt. Mindenféle vidám színekben és formában készülhet, innen van az ötlet: http://www.urban-eve.hu/2012/02/01/zsebmelegitok/ 
Az én szörnyecskéim ilyenek lettek:

Készült egy pár ciklámen szív is, azokból ajándék lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése