2011. szeptember 26., hétfő

Kreatív hétvége

Ilyen alkotósra már régen sikerült a hétvégém. Elkészült végre az ékszeres ládikám, gyorsan át is pakoltam bele a bizsuimat, szuperül elfér benne minden. :-)

Először próbáltam ki a kétfázisú repedezőlakkot. Kicsit féltem tőle, mert volt már rossz tapasztalatom repesztőlakkal, de  szerencsére nagyon könnyű volt vele dolgozni. A végén antikoló pasztával kentem át az egészet, az adta ki szépen a repedéseket.

Kistesója is készült a doboznak, ő még antikolásra vár, de már így is nagy sikert aratott a tulajdonosánál :-)


Volt azért varrás is, ebből a virágos szívből képeslap lesz majdan.
Belekezdtem még egy karácsonyi apróságba is, de az nem készült el teljesen, úgyhogy nem is fotóztam le.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz lett a doboz!! Én is kifolyok már a meglévőből, úgyhogy most kedvet csináltál nekem, hogy én is alkossak valami hasonlót, majd beszámolok.

    VálaszTörlés