2011. szeptember 19., hétfő

Szünet után ismét

Most nézem, hogy milyen régen nem mutattam meg semmit. Újdonságot ezúttal sem fogok, mert ez a mostani hétvége sem a varrásról szólt. Volt azért kreatívkodás, egy ékszeres ládikát csinálok magamnak szalvétatechnikával antikolva. A festés, díszítés már kész van, már csak antikolni kell. Egy új technikát próbálok, 2 fázisú repedezőlakkal és patinával "régiesítem" a ládikómat. Szerintem nagyon csini lesz a ládika, és jó sok ékszer elfér benne, mert a mostani ékszerdobozomból már "kifolynak" a cuccok.
Azért hogy vmi kép és xszemes is legyen, megmutatom a legutóbbi munkámat.
Egy ismerős lány kezdett hozzá ehhez a készlethez, amin egy szerelmetes nyuszipáros van. Sajnos eléggé elrontotta, mert x öltés helyett gobelin öltéssel kezdte el, ill. 2 szál fonal helyett a teljes 6 szálas osztott hímzővel varrta. Aztán itt jöttem én a képbe... Kibontottam a megkezdett munkát, szerencsére az anyagot sikerült megmenteni, ezen volt ui. az előrajzolt vagy inkább kontúrozott munka, aztán kivarrtam. Ilyen lett:
 Úgy tudom, hogy a tulajdonosnak is tetszik, és bekeretezteti majd. :-)
 Ja, és ez volt az első megrendelésre készült munkám!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése